Monday, April 7, 2008

DINO

lama btol rasanyer aku x menulis di blog ni...

aper ceta yg menarik ek?

xde yg menarik kot kecuali pegi keje balik keje je...


Dino lari rumah

ye, amat mengejutkan...

pada 30 hb mac, dino telah hilang dr temptnyer..

actually sabtu tu, dino br smpi ke umah aku setelah seminggu aku antr ke rumah seorg kawn un dino mengawan bersama gf nyer..mungkin dia ni terlalu seronok kot berjumpa kawan2 dan gf, so dia x malas nak pulang umah aku...ye la, umh aku bukan ader sape kot..lagipun dino ni, sebelum ni pun, bukan pnah keluar rumah pun..aku lepaskan kat depan umah pun, dah mcm org terencat jer, penakut gila barua ni..

so, hari sabtu tu, aku tgok dia mcm kepanasan jer, maka aku soh laki aku bukak pintu stor tu so ble la dia beristirehat dlm stor...lgpun kami nak kuar pi jusco jap..mlm tu dino masih ader di rumah


keesokkan paginyer, dino tiada di tempat biasa..pelik sungguh...br kami perasan, tingkap stor tidak berkunci...tp b4 ni mmg dia pnah keluar ikut tingkap tu, tp pg2 dah terjegul depan umah aku..kali ni, xde plak dia..jenuh la aku mencari tiap level, turun naik lif,merata2 kami dok pusing, tp sebarang jejak pun, xde ditemui...flyer pun sudah ku tampal di lif, tp xde sape tepon pun....uwaaaaaaaaaa

walaupun aku dulu selalu marah2 ko dino, tp bila dino dah xde, aku rasa amt kehilangan...ye la, aku gak yg bela dia dari kecik, bg makan mahal2, gi klinik la,untuk menjadikan dia kucing terbaik, tp dia dah xde..sedey sungguh rasa hati ni...

sehingga hari ni, dino masih x dijumpai.....

gambar terakhir dino (yg x pndg kamera) bersama chomey (gf) sebelum mereka brpisah...

untuk DINO, kembali lah ke pangkuan kami...........uwaaaaaaa

No comments: