Wednesday, March 12, 2008

demam campak

lama nau x menulis di blog ni
mana x nyer, minggu leps aku bercuti sakan..ha la, dapt MC 5 hari tu sebab kene demam cmpk..
x ler bahaya nau demam cmpk aku tu, tp menahan rasa gatal, mak ai, tuhan je tahu
5 hari pun aku x wat pe, badan lesu je, and asyik tdo jer sepanjang masa..tp dapat gak ke sogo sabtu tu, bli barang baby n baju laki aku....sogo tgh sale tu...
dah la x dapat balik kg, laki aku kene stand by...mmg btol, tepat 12 mlm tu, lps election, kene panggil plak gi markas..ntah pape je, mcm nk perang, kalut je jeneral2 askar ni, kadang2....

ELECTION 2008

pergh, gempak la...aku yg menunggu keputusan mlm tu, agak terkejut...
minggu ni cite kat kedai kopi x lari dr tajuk politik ni...syok gak dgr...
aku x pi undi pun, teruk btol, tp aku amat mengikuti perkembangan politik terkini setiap masa...
syok gak layan kepala..
apa2 pun, semua keputusan tertakluk kpd pilihan rakyat malaysia...
hasilnya, kita tgok dlm 5 tahun ni...
risau gak, saham turun mendadak ni..
mak tolong, cept la naik balik saham ni, den nk gak rasa kayo kejap......huhu

1 comment:

Unknown said...

ko main saham ke pa'a? heheeheh-sengih jahat- nanti ko kaya jgn lupa buat kenduri tau.