Tuesday, February 26, 2008

Innalillah

oh, pagi2 aku sgt dikejutkan dgn satu msg.
mak aku msg n kata jamal meninggal
he is husband to my 2nd cousin n umah dia dekat gila dgn umah aku...
yg aku ralat sgt skrg ni ialah......
masa aku balik jb last week, mak aku dah soh aku pi tgok dia, tp aku mcm malas2 plak, tp ingt nk gi gak la..
aku balik jb kan 2 hari jer, sibuk2 dgn mengurut la, pi jumpa pakcik aku, pi antr mak aku gi jumpa adik aku kat asrama, smpi la petang nk balik kl, aku terlupa plak...
tp aku ckp kat mak, nanti nak melawat dia la lain kali...lgpun yg aku tahu dia sakit asma, bukan teruk sgt pun..umur pun baru 45 kot
but then, bila aku dah balik kl, mak aku pi la melawat dia lg...
mak aku ade ceta yg keadaan dia agak teruk skit...mak aku ader la ceta some story why he became so worst right now...
oohh, really, aku sgt terkejut..tp mals nk story pasal per ceta tu kat blog ni...
but i really dont expect he has leave us now....
tu ar, rasa nk maki diri ni, apsal la aku x pi jumpa dia last week, sedih la..
lgpun, dia byk brsusah masa aku kawin tempoh hari...
apepun, aku doakan agar rohnya ditemptkan dgn org2 yg beriman....

No comments: