Thursday, February 21, 2008

ngerinya!

arini ader ceta mengerikan kat site aku!
aku hanya mampu mendegr je, nk tgok gambar x berani, mana yg dah tgok pun, teringt2,
hajat hati nk tgok tp mengenangkan aku pregnant, aku lupakan je la niat tu...
alkisahnye, ader sorg pekerja kat site di langgar dgn lori yg penuh dgn muatan premix (org slalu ckp tar), berat premix u sj dah 30 tan, x cmpur berat lori lagi...
katanye, lori tu tgh reverse, ntah mana datang mamat ni, so dia dah dilanggar begitu sahaja...
kiranye tgl sekeping la, ..ishh, auzubillah....
dgr ceta org bangla....so, terus je opis aku didatangi org dr NIOSH ke DIOSH, tak pasti aku...
berdiscuss ape yg patut...aku x dpt bygkan betapa teruknya keadaan mayat mangsa...mintak2 dihindarkan dr kita semua ni...
ape2 pun, safety come first especially yg dok dlm construction ni...jgn amik ringan je,walaupun dimana sahaja anda berada, fikirkan keselamatan anda,ingt org yg tersayang........

No comments: